Wij zoeken een Marketing stagiaire (32 uur)

Houd jij van schrijven? En ben jij een creatieve denker? Wil je van dichtbij meemaken hoe Bijbels en boeken worden gemaakt? En wil je meedenken hoe we via diverse media zorgen dat mensen weten welke Bijbel bij hen past? Dan hebben wij dé stageplek voor jou!

Het NBG heeft een prachtige missie: we willen dat ieder mens de Bijbel als bron voor zijn of haar leven kan ontdekken, lezen en omarmen. Daarom zorgen wij ervoor dat de Bijbel beschikbaar is, als boek maar net zo goed in uiteenlopende digitale formats. En naast de Bijbel bieden we allerlei content die helpt de Bijbel te ontdekken, te lezen en te delen.

Wij zoeken een stagiaire die helpt onze missie te verwezenlijken en die alle (online) kanalen zo inzet dat onze Bijbels en boeken zoveel mogelijk gebruikers bereiken en inspireren.

Wat verwachten wij van jou?

• Je denkt mee met campagnes voor nieuwe en bestaande Bijbeluitgaven en platforms;
• Je gaat actief aan de slag om een campagne uit te werken voor een titel of een specifieke doelgroep (ouders met kinderen): je bedenkt creatieve content, houdt interviews, schrijft teksten en benadert influencers;
• Je doet redactiewerk in uitgaven zelf als je daarin wilt groeien (o.a. flapteksten, bodytekst);
• Je kijkt mee met de ontwikkeling van Bijbels en boeken: van cover tot binnenwerk.

Wat is jouw profiel?

  • Je bent bezig met een relevante opleiding zoals journalistiek, communicatie, interactieve media of media & informatiemanagement; 
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal; 
  • Je bent van nature veel bezig met internet en social media; 
  • Je bent enthousiast, zelfstandig, proactief, nauwkeurig en creatief. 

Solliciteren:

Enthousiast geworden? Wacht dan niet langer en reageer via: of bel met Jessica Bronsema voor meer informatie over deze functie via: (+31)06-16030448.